Retour procedures
Retourneren?
Bent u toch niet tevreden over je product, of is het stuk? Dat is heel erg vervelen en zullen wij zeker iets aan doen. Dat is tenslotte het minste dat je mag verwachten van ons.
Onderstaand even een rijtje wat u kunt verwachten van ons en wat verwachten wij van u?
- Wij doen niet moeilijk over ruilen of retourneren
- Binnen 8 dagen is "Daarom" zelfs al rede genoeg
- U kunt u product gratis retour sturen naar ons antwoordnummer
- Ook wanneer je het product wil ruilen, kan het gratis retour
- Wanneer u het wilt retourneren heeft u meestal binnen 10 werkdagen uw geld terug
Wij zijn zoals veel van onze vaste klanten weten altijd zeer redelijk en begripvol, dit willen wij ook graag blijven. Wij verwachten dan ook van u dat er geen misbruik gemaakt wordt van onze service, alleen op die manier kunnen wij deze gratis retour, niet goed geld terug service blijven behouden. Wat verwachten bij bij een retour zending?
- Het product moet compleet en in originele staat zijn, is dit niet geval dan kunnen wij de waarde vermindering in rekening
- Wij verzoeken u het het retourformulier zo compleet mogelijk ingevuld bij de retourzending te voegen, u mag echter ook een ondubbelzinnige verklaring per post of email toevoegen aan de retourzending.
- Geef op het retourformulier aan om welk(e) product(en) het gaat
Het retourformulier vindt u bij de zending en/of bij de email met de factuur van je bestelling. Je kunt deze ook hier downloaden in PDF formaat
Zijn alle stappen voor het retour sturen uitgevoerd? Is het formulier zo compleet als mogelijk ingevuld? Heeft u ook de rede opgegeven van de retour?
Dan kun je het pakket versturen naar het onderstaande antwoordnummer:
Misi Fulfiment
o.v.v. Braca Europe
Antwoordnummer 10107
2700VB Zoetermeer
Zijn er twijfels of alles wel goed gaat? bel ons gerust, daar zijn we voor. Bel 075 655 55 80 of mail naar info@braca.nl